    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gmatwanina prawna z Trybunałem Konstytucyjnym
    Date: Sun, 15 Nov 2020 15:44:42 +0100 (CET)
    <roli70$1v9l$1@gioia.aioe.org> <mHErH.107675$B8Tc.32961@fx01.ams1>
    <5fafc0b9$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fafc31b$0$6347$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fafca1b$0$6333$65785112@news.neostrada.pl>
    <lk8sH.102676$4we.38822@fx11.ams1> <a...@w...eu>
    <5fb11dc0$0$548$65785112@news.neostrada.pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No to trochę słabo wykombinowali. Bo znaczy, że letalnie chory płód co
    > nie jest zdolny do samodzielnego życia jest "bardziej żywy" niż
    > zdrowy, ale pochodzący z przestępstwa.

    A da się w Polsce realistycznie zakazać "pigułki dzień (72h?) po"?
    Wiec IMHO większość ofiar "klasycznych gwałtów" nie dociera już dziś do
    etapu "klasycznej aborcji". Jak mi się wydaje większość legalnych
    aborcji z "czynu zabronionego" to legalna aborcja dla nastolatek poniżej
    15 lat [KK-200]. Większość legalnych aborcji w RP3 to aborcje
    "eugeniczne" (gównie Zespół Downa?).

    <cynizm> Perfidni zwolennicy aborcji powinni zaproponować jakieś
    niemal śmieszne kary na papierze za 1. seks poniżej 17/18 lat żeby
    podwyższyć granice wieku uprawniającego do legalnej aborcji
    2. skandynawskie BARDZO szeroko rozumiane "gwałty" w tym "gwałty
    małżeńskie". </cynizm>

    --
    A. Filip