  • Data: 2020-05-08 14:15:48
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. napisał(a) :
    > Użytkownik "Olin" napisał w wiadomości grup
    et...

    > W cuda wierzysz.
    > A moze i sam zaplaci ... tylko najpierw nagrode dostanie, za sprawne
    > przygotowanie wyborow :-)
    >

    > Ale wiecej jest wierzacych
    > https://www.rmf24.pl/raporty/raport-wybory-prezydenc
    kie2020/najnowsze-fakty/news-prokuratorzy-zajma-sie-
    gminami-ktore-przekazaly-poczcie-spis,nId,4483812

    > "Śledczy zajmą się każdą gminą, która przekazała dane Poczcie
    > Polskiej. To efekt działań organizacji pozarządowej - informuje w
    > piątek "Rzeczpospolita"."

    Śledczy nie zajmą się, bo znowu prokuratur umorzy po 3 godzinach.
    Kto podniesie rękę na władzę może być pewien, że mu władza tę rękę
    odrąbie. Jak mówił Cyrankiewicz w 56 roku.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65