  • Data: 2020-05-08 15:04:24
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.05.2020 o 14:41, Olin pisze:

    > Właśnie okazało się, że karty wydrukowały się same:

    Samoistny druk kart do głosowania, to akurat jest najmniejszy problem.
    Mnie zaczyna intrygować, kto te wybory organizował. Bo podobno Państwowa
    Komisja Wyborcza też nie. Wychodzi na to, że w ogóle do ustalenia
    organizatorów tych wyborów trzeba będzie nowej Komisji Śledczej. Ktoś
    najwyraźniej próbował sie podszyć pod organa państwowe. Skoro to takie
    dziwnie tajemnicze, to może jakieś "służby specjalne" za tym stoją. Pół
    biedy, jak przynajmniej nasze rodzime.

    --
    Robert Tomasik