  • Data: 2020-05-08 13:18:15
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:eq5z67snyozp$....@4...n
    et...
    Dnia Fri, 8 May 2020 02:18:45 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    >Nie mogę się doczekać, kiedy zerotura postawi zarzuty temu tytanowi
    >organizacji & logistyki.

    W cuda wierzysz.
    A moze i sam zaplaci ... tylko najpierw nagrode dostanie, za sprawne
    przygotowanie wyborow :-)

    Ale wiecej jest wierzacych
    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-wybory-prezydenc
    kie2020/najnowsze-fakty/news-prokuratorzy-zajma-sie-
    gminami-ktore-przekazaly-poczcie-spis,nId,4483812

    "Śledczy zajmą się każdą gminą, która przekazała dane Poczcie
    Polskiej. To efekt działań organizacji pozarządowej - informuje w
    piątek "Rzeczpospolita"."

    A Ziobro pewnie juz tam okolnik smazy :-)

    J.