  • Data: 2020-04-08 17:32:35
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 kwietnia 2020 19:59:13 UTC+2 użytkownik g...@g...com napisał:

    > Jak wrzucam taką kartkę do urny, nie ma tam mojego numeru pesel.

    A nie maja?
    Przecie tożsamość przy wejściu przed wydaniem karty do głosowania weryfikują
    Ale czy pesel maja to nie pamiętam. W sumie to bez znaczenia bo i bez pesel wiedza
    kto glosował.

    > Kiedy ktoś otworzy kopertę w maju, moje dane tam będą:(

    W pierwszej tak- jeśli podasz. W tej drugiej z karta do głosowania nie.

    Ale tak mnie teraz naszło:
    pesel obecnego Prezydenta pewnie gdzieś zdobyć można, pesel Jarosława zapewne też
    Pakiety do głosowania listonosze po skrzynkach będą upychać wiec się będą walać po
    klatkach jak gazetki z marketów
    Żaden problem pozyskać kilka szt
    I teraz:
    -Zły człowiek pozyskuje takie pakiety, wypełnia je danymi osobowymi
    Prezydenta/Jarosława
    -Ten zły człowiek wrzuca ten wypełniony pakiet do urny pocztowej
    -Listonosz razem z innymi pakietami dostarcza to do komisji wyborczej
    -Komisja wyborcza otwiera pakiet, są tam wszystkie wymagane dane Prezydenta/Jarosława
    wiec głos ważny
    -TVP robi filmik- głosowanie korespondencyjne działa Pprezydent/Jarosław głos oddali
    -koperty z głosami Prezydenta/Jarosława trafiają do urny wyborczej
    -za godzinę listonosz przynosi kolejną porcje pakietów a tak kolejne koperta-
    faktyczne, niesfałszowane pakiety Prezydenta/Jarosława
    -komisja sprawdza listę- koperty z głosami tych osób już są w urnie więc co teraz?
    Bo "jedna osoba -jeden głos"