  • Data: 2020-04-08 19:43:17
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. napisał(a) w wiadomości: <5e8c9b54$0$559$65785112@news.neostrada.pl>...
    >Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    da.pl...

    >A jak posrednik nie doniesie ? Albo zajrzy do srodka ? :-)

    >20 tys na urne, to jest jakies 2 tys/h w godzinach szczytu, co 2
    >sekundy ...
    >troche malo.
    >Ale urn mozna wystawic wiecej - wiec zostaje tylko kwestia podrozy ...

    Kolejki też tzeba zorganizować - w pakiecie powinna być godzina
    i munuta (numerek?) jak do porządnej przychodni żeby nie było tłoku.
    A może być lepiej bo frekwencja będzie niższa (bojkot?).

    Poza tym pakiety wyborcze rozsyłane wg adresów w spisie
    wyborców czyli tzw. zameldowania. Po głosowaniu koperty zwrotne
    zanieść do skrzynki pocztowej na terenie swojej gminy.
    Jeżeli ktoś mieszka gdzie indziej lub został "uwięziony" niekoniecznie
    w kwarantannie ze 100km od "swojej" gminy i nie ma samochodu
    to jest z wyborów wyeliminowany.
    Tysiące czy miliony głosów?

    Czy udanie się do urzędu (czynnego?) jest teraz "niezbędną
    potrzebą życiową"? Przez telefon się nie da.

    Czyich wyborców najmniej się wyeliminuje? Coś mi mówi, że PiS,
    ew. PSL-u.
    Wcześniej korespondencyjnie mieli głosować seniorzy - grupa wśród
    której PiS ma duże poparcie.

    Arek