  • Data: 2008-04-10 00:29:47
    Temat: Re: gielda - przerabianie kart, konsol itp?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Michał pisze:
    > witam,
    > bylem ostatnio na gieldzie elektronicznej, jest tam sporo ofert przerabiania
    > konsol do gier itp i o ile to chyba nie podlega pod zaden paragraf, chiciaz
    > umozliwia granie w jakies pirackie gry itp, to jak sie ma w kwestii prawa

    Ummm... Przerabianie == pirackie?

    Skąd ta teoria?

    > przerabianie kart i tunerow tv? siedzi gosc w budce i sprzedaje karty cyfry,

    No i? Może jest dystrybutorem.

    > albo przerabia przyniesione przez klienta karty i tunery. Za ogladanie tv

    Well? Niektóre tunery nie mają modułów warunkowego dostępu - a ktoś może
    chce sobie legalnie coś płatnego pooglądać.

    Albo ma jakiś lepszy tuner, tylko jego durna karta jest zakodowana do
    jednego konkretnego egzemplarza.

    > platnej za darmo jest jakis paragraf, a za taki biznes nie ma?

    A jesteś absolutnie pewien (i jesteś w stanie udowodnić), że
    rzeczywiście chodzi o omijanie zabezpieczeń mające na celu oglądanie
    zakodowanego programu TV bez należnej opłaty?

    A nie właśnie umożliwienie użycia karty (i nadal uczciwe płacenie) z
    innym tunerem? (sam będę potrzebował takiej usługi, jeśli sobie sam nie
    poradzę z wydobyciem klucza z karty polsatu - bo bez tego nie ruszy mi
    dekodowanie bezpośrednio w komputerze)