  • Data: 2005-05-01 18:34:27
    Temat: Re: gdzie znalezc orzecznictwo?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Sądy się nie zajmują raczej orzekaniem o wysokości uszczerbku na
    > zdrowiu. tym zawsze zajmują się biegli. W tej sytuacji nie wiem, czy w
    > ogóle istnieje materiał, którego poszukujesz. Lekarze-orzecznicy
    > korzystają z takiej książeczki, w której są procenty. Nie pamiętam
    > tytułu. Ale tam są różne możliwości interpretacji, tak więc rzadko kiedy
    > dwie komisje badające tego samego gościa dają ten sam wynik.

    Zerknij tu:
    Dz.U.02.234.1974
    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ1)
    z dnia 18 grudnia 2002 r.
    w sprawie szczegółowych zasad orzekania o stałym lub długotrwałym
    uszczerbku na zdrowiu, trybu postępowania przy ustalaniu tego uszczerbku
    oraz postępowania o wypłatę jednorazowego odszkodowania.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam