  • Data: 2010-07-24 15:15:26
    Temat: Re: gdzie zgłosić oszusta
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i28scc$nnn$1@news.onet.pl...

    > Właśnie o coś takiego mi chodziło.
    > Alek, dziękuję serdecznie za - jedyne jak dotąd - sensowne podejście do
    > tematu.

    A dlaczego chcesz w taki podstepny sposob marnotrawic pieniadze podatnikow?
    Twoj dluznik, Twoj interes wiec ta sprawa powinien zajmowac sie detektyw za
    ktorego Ty bedziesz placil...
    Nie kaz mi placic za swoje gapiostwo!

    Nie od dzis wiadomo, ze wyludzenia towarow na kredyt kupiecki to dosc
    powszechna praktyka. Dlatego wiele firm udziela kredytow kupieckich po
    czasie i limit kredytu podwyzsza stopniowo. Przy sprzedawaniu towarow na
    termin bardzo trudno udowodnic, ze kupujacy nie mial w planach zaplacic za
    towar i dzialal z pelna premedytacja.

    --
    Picasso