  • Date: Tue, 26 Apr 2011 23:44:35 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gazownictwo nie chce rozłożyć na raty wysokiego rachunku

    W dniu 26.04.2011 17:59, anna pisze:
    > Witam, pomocy
    > Byłam w zakł.gazowniczym z prośbą o rozłożenie zadłużenia na raty /4500,00 zł/to
    > okazało się ,że mam zapłacić do końca maja ,a jak nie to odetną gaz.

    A zużyłaś ten gaz?

    > Jak to jest ,że klient który płaci takie rachunki i dobrowolnie idzie z prośbą o
    > raty ci panowie tak nas załatwiają .
    > Czy mogą tak nas traktować??????????

    Inna sytuacja: przyszłaś do restauracji, zjadłaś wystawny obiad, teraz
    okazuje się, że wyszło drogo i domagasz się rozłożenia na raty.

    Albo: twój pracodawca źle zainwestował i teraz proponuje ci wypłacać
    twoją pensję za bieżący rok rozłożoną na 5-letnie raty. Ucieszyłabyś się?

    Ceny gazu są znane. Licznik masz dostępny. Trzeba było sobie odkładać
    comiesięczne zużycie na jakieś konto oszczędnościowe.