  • Data: 2003-09-24 11:58:12
    Temat: Re: garaż bez pozwolenia
    Od: Grzegorz <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 24 Sep 2003 12:06:55 +0200,
    "Przemo P" <p...@o...pl> napisał(a):

    >jakie? 3 lata... nie du?o niestety
    >a patrz nie pomy?la?em, ?e ma to istotny wp?yw
    >Pozdrawiam
    >Przemo

    Zainteresuj się nowym prawem budowlanym. Nie wiem czy weszło czy
    dopiero wchodzi ale na pewno liberalizuje samowole budowlane i
    wprowadza możliwość legalizacji za opłatą tych budowli które zostały
    zbudowane zgodnie ze sztuką. Jeśli chodzi o szczegóły musisz się
    dowiedzieć u kogoś albo poszukać w internecie.

    Natomiast słyszałem też że podobno nie będzie można według nowych
    przepisów budować dokładnie w granicy działki. Nie wiem jak byłoby z
    budowlą która okrakiem stoi na dwóch działkach...

    --
    Grzegorz