  • Data: 2005-07-30 12:51:50
    Temat: Re: gałąź uszkodziła mi auto - odszkodowanie
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30 lip o godzinie 11:08, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Za drogi i dziury w nich ktoś odpowiada. Za pogodę - to zależy od
    > światopoglądu.

    Hmmm... chyba jednak ktoś odpowiada za drzewa posadowione przy drogach -
    prawda?
    Przecież są przeprowadzane okresowe przycinki drzew, krzewów itp.
    Skoro te drzewa są niczyje, według Twojej teorii, to dlaczego ktoś je
    pielęgnuje?

    Do pytającego - wydaje mi sie że za stan drzew przy drogach odpowiada albo
    zarządca drogi (przecież to teren należący do drogi, tak jak i chodniki),
    albo w zależności od odległości od drogi drzew - urząd gminy/miasta.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany