  • Data: 2005-07-30 11:45:49
    Temat: Re: gałąź uszkodziła mi auto - odszkodowanie
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:dcfg27$l19$2@opal.futuro.pl...
    > l...@v...pl wrote:
    > nie masz AC - zrób awanturę Bogu.

    Enwentualnie - w zaleznosci od wyznania, jakiemus logalnemu bogowi lub
    bogom, wlasciwym miejscowo i rzeczowo dla zjawisk atmosferycznych w Twojej
    okolicy :)
    Ewentualnie przyrodzie lub wodorowi, gdy jestes ateista :)

    > Za drogi i dziury w nich ktoś odpowiada. Za pogodę - to zależy od
    > światopoglądu.

    Zawsze sie znajdzie ktos odpowiedzialny - w kazdym swiatopogladzie :)

    Niech gromowladny Zeus, Jowisz i Perun beda z Wami Wszystkimi
    teraz zawsze i na wieki wiekow Amen!
    SDD