  • Data: 2005-08-02 06:28:45
    Temat: Re: gałąź uszkodziła mi auto - odszkodowanie
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2 sie o godzinie 07:35, na pl.soc.prawo, SQLwysyn napisał(a):

    > Na polskim usenecie NIE NALEZY uzywac polskich czcionek. Kto chce, moze
    > uzywac na wlasna odpowiedzialnosc powodujac czesto innym klopoty
    > niewlasciwym kodowaniem.

    Ty albo zacząłeś korzystać z zasobów usenetu, albo też korzystałeś w
    czasach kiedy święciły triumfy BBS, i na tym etapie zakończyłeś zdobywanie
    wiedzy i poszerzanie jej.

    W usenecie *należy* stosować polskie znaki diakrytyczne.
    Nie stosowanie ich było w czasach kiedy nie było ustalonego standardu
    kodowania polskich znaków diakrytycznych - ale te czasy to daaaaaaaaaawna
    historia!!!

    Jakie kłopoty masz na myśli, że sprawia się pisząc z polskimi "ogonkami" ?

    Misiek - skocz lepiej do toalety bo pewnie nie robiłeś również od dawna
    żadnej kupki - może wtedy przestaniesz bredzić farmazony.

    --
    Herbi
    02-08-2005 08:28:41