  • Data: 2006-06-13 17:42:04
    Temat: Re: fotografowanie w miejscach publicznych/prywatnych+art 193KK
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr wrote:
    > Aha. I jeszcze jedno pytanie mam, chodzi o art 193KK. "Kto wdziera się
    > do cudzego domu, mieszkania, lokalu, pomieszczenia albo ogrodzonego
    > terenu (...)". Jak się ma sformułowanie 'ogrodzony teren' do wejścia na
    > ogrodzony teren przez otwartą bramę? Jest to czy nie naruszenie tego
    > artykułu?

    Nie. Wedrzeć się musisz siłą lub podstępem - np. wyłamując bramę, robiąc
    podkop czy otwierając drzwi wytrychem.

    Natomiast jeśli brama jest szeroko otwarta - wejść można. Tylko w
    niektórych przypadkach (np. ze sklepu w godzinach otwarcia ciecie nie
    mogą Ciebie wyprosić) na żądanie osoby uprawnionej należy teren opuścić.