  • Data: 2003-09-02 17:10:51
    Temat: Re: fotografowanie radiowozów.
    Od: Remik <r...@r...stt.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Sep 2003 15:54:48 +0200, "Doker" <d...@W...pl> wrote:

    >Na twoim miejscu to ja bym zaczął pyskować. Widzisz, wiekszość osób tak boi
    >się policji, że jak ta jedzie 40km/h to nikt ich nie wyprzedza.

    Ponieważ mam kumpla policmajstra to wiem, że od niedawna zaczęli np.
    sprawdzać numery IMEI telefonów i sprawdzać w centralnym rejestrze
    rzeczy utraconych. Służy to głównie byciu upierdliwym jak klient się
    stawia a nie bardzo wiadomo co z nim zrobić.
    Miałem dobrą zabawę i spokojnie z nimi gawędziłem sobie i nawet im z
    nudów pokazałem fotografie.
    wim, byłem za bardzo spolegliwy, ale nie za bardzo chciłem żeby
    przuwalili się do mojego auta, a pewnie (jak w większości starych aut
    byłoby do czego). spokojnie podczas dyskusji usunąłem te fotki z
    radiowozem, a resztę im pokazałem.
    Ale i tak twierdziłem, że to co pstrykam to moja sprawa.
    Oni, że nie, bo radiowozu nie mogę, bo sa rejestracje itp.
    Zdziwiłem się i pytam czy jak jadą to zasłaniają tablice, a oni, że
    mogą mnie na komendę zabrać.
    ubawiłm się i poczekałem aż sprawdzą.
    Po tym wszystkim przyszli i oddając powiedzieli, żeby nie pstrykać ich
    bez zezwolenia.

    A, i jeszcze pytali czy nie jestem dziennikarzem.
    Musze sobie chyba legitymację prasową załatwić bo oni jayś
    grzeczniejsi wtedy są.

    >Niby jakim prawem jakiś durny policjant z drogówki ma dotykać twoich rzeczy,
    >które przecież są jak ten aparat skomplikowane a tai przygłup nie może ci
    >zagwarantować, że go nie popsuje. Takiej inspekcji powinien dokonywać
    >specjalista.

    Oni byli z Prewencji, a nie z drogówki, a o włączanie i wyłączanie
    prosili mnie, sami tylko numer seryjny z naklejki spisali.

    --
    Remik

    "Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota,
    chociaż co do pierwszego nie mam pewności" - Albert Einstein