    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    <v70gpc$itp$6@news.chmurka.net> <v711gt$8fg$1@news.chmurka.net>
    <v71hsf$lsa$3@news.chmurka.net> <v72r6a$poo$1@news.chmurka.net>
    <v72rqg$lsa$5@news.chmurka.net>
    <1dm9vxb5hprcr$.1a7c4c11urx05.dlg@40tude.net>
    <v7425l$k8j$3@news.chmurka.net> <v742n9$vnd$1@news.chmurka.net>
    <v7435k$b98$8@news.chmurka.net> <v74u6k$q51$2@news.chmurka.net>
    <c...@h...invalid>
    <v78gg0$k8j$13@news.chmurka.net> <v7a76s$gs3$2@news.chmurka.net>
    <aSHmO.39704$yx3e.12242@fx15.ams1> <v7frd9$a9p$2@news.chmurka.net>
    <90ZmO.36948$1Cac.35335@fx12.ams1> <v7ieiq$g2i$5@news.chmurka.net>
    <d5inO.53696$5VD6.13351@fx01.ams1> <v7litm$l3rd$1@dont-email.me>
    <dDYnO.37761$dDte.24125@fx06.ams1> <v7r0gs$1otii$1@dont-email.me>
    <pXYoO.51402$HJ6f.14072@fx05.ams1> <v8278f$23l$3@news.chmurka.net>
    <RgBpO.303968$NpS.44261@fx09.ams1> <v876d9$beu$2@news.chmurka.net>
    <CngqO.6$lmDe.0@fx11.ams1> <v8ce6g$mnk$2@news.chmurka.net>
    Date: Thu, 01 Aug 2024 00:14:04 GMT

    On 2024-07-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Typu rower w gaciach to gdzieś po studiach

    To jaka jest rzeczywista skala problemu? Żeby się nie okazało, że to
    problem głównie medialny lub dotyczący jakiejś zdegenerowanego komanda
    kulsonów, wypuszczanych aby pałowac Julki.

    > Z tym normalni to bym nie przesadzał - już pisałem - służba w silnie
    > shierarchizowanych organizacjach uszkadza psychikę.

    Zapewne warunkuje, ale ogólnie to nadal podobieństw jest więcej niz
    mniej bo inaczej nie byliby w stanie funkconowac poza pracą w
    społeczeństwie.

    > No przecież piszę.

    I co w tym dziwnego, że mając przyzwolenie wolą nie świecić własnym
    nazwiskiem na klapie? Ja nie mówie, że to jest ok, ale nie jest to jakiś
    skrajnie patologiczny odruch, który świadczy o ich zepsuciu. Takoż nie
    musi też oznaczać, że to przygotowanie do jakiegos łajdactwa. Sam tu nie
    piszesz pod swoim nazwiskiem :) Nie, że Ci to wypominam, tylko weź dawaj
    jakies analogie z odpowiednią klasą przewinienia, bo ponownie,
    nieporozumieniem jest przyjmowac, że kot na krawężniku to jest jakimś
    etycznym, pozytywnym wzorcem.

    Teraz, żebyśmy się zrozumieli, ja po prostu uważam, że różne incydenty
    czy pro-aktywne chronienie dupy za przyzwoleniem przełozonego, nie są
    dobrym wyznacznikiem zepsucia grupy zawodowej na poziomie szeregowego
    misia. Skrajną patologia jest za to takie przyzwolenie, jeśli wynika to
    z tego, że ów przełozony wie, że uzywa tych policjantów to bardzo
    wątpliwych celów.

    --
    Marcin