  • Data: 2024-07-27 02:35:15
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-07-25, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wymiana może nie być prosta.

    Albo może być bardzo prosta.

    > Prosciej może być nakleic chinską naklejkę :-)

    Albo wymienić tylną ściankę.
    Nb. uprzejmie donoszę, że mój poprzedni Samsung A33 5G ma na tylnej
    ściance imei i SAMSUNG. Nie ma nic poza tym, co sugeruje, że nie jest na
    rynek europejski. Najwyraźniej więc czy jest imei czy nie ma to kwestia
    (poza UE) konkretnego kraju, lub po prawdzie uj wie czego.

    > Albo zatrzec stary napis - jedne mają, inne nie maja, to policjant nie
    > będzie wiedział :-)

    Jak łazi po ulicy i trzepie 600 imei dziennie, to z samego chodu
    podejrzanego będzie przynajmniej znał cyfrę kontrolną.

    > Tak czy inaczej trzeba jeszcze speca, który zmieni to wewnętrzne,
    > alektroniczne IMEI, bo bez tego to telefon może zostać zablokowany
    > przez operatorów, lub jest niebezpieczny dla złodzieja.
    >
    > I byc może trzeba jeszcze zmienic/przełamać inne zabezpieczenia,
    > bo niektórzy producenci mają swoje, i były właściciel moze namierzyc.

    Jeśli już się tym ktokolwiek poważniej zajmuje to takich speców zapewne
    zna, a i nie sądzę, że jest ich jakiś deficyt.

    --
    Marcin