    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Date: Tue, 23 Jul 2024 18:51:49 +0200
    <v7ehon$lpf$28@news.chmurka.net> <v7glp1$2in$3@news.chmurka.net>
    <v7gugk$tdk$1@news.chmurka.net> <v7gv4u$g2i$2@news.chmurka.net>
    <v7h7ji$tdj$1@news.chmurka.net> <v7h8kk$g2i$3@news.chmurka.net>
    <v7haat$tdk$2@news.chmurka.net> <v7havg$dp6$1@news.chmurka.net>
    <v7hbsd$tdj$2@news.chmurka.net> <v7ipr9$2fmb$1@dont-email.me>
    <v7jhjc$tdk$6@news.chmurka.net>
    <mkqh89i47459.1ks47scwrutzi$.dlg@40tude.net>
    <v7jvnd$tdj$9@news.chmurka.net>
    <lgych8ymms01.1b3v6b2n9425n$.dlg@40tude.net>
    <v7lk0s$5s9$5@news.chmurka.net>
    <1x9t0dozolhpy$.tm3dz0w75z7d$.dlg@40tude.net>
    <v7loqt$5s9$10@news.chmurka.net>
    <2t31fgf35iyd$.1muultfev3d6x.dlg@40tude.net>
    <k...@4...net>
    <v7m1b4$f0a$2@news.chmurka.net> <v7m6q8$oj1t$1@dont-email.me>
    <v7m74k$l1f$1@news.chmurka.net> <v7mg02$qc26$1@dont-email.me>
    <v7nbjr$pp8$1@news.chmurka.net> <v7nl70$13tds$1@dont-email.me>
    <v7of3r$lvc$2@news.chmurka.net>

    W dniu 23.07.2024 o 16:35, Shrek pisze:

    > A pamiętasz co się stało jak czwórka kulsonów zamordowała na śmierć
    > człowieka w kiblu bo się pomyliła i myślała że to kto inny i się nagrało?
    >
    > Nie zrozum mnie źle - chciałbym żebyś miał rację. Piszę tylko że
    > podziwiam twoją wiarę w polski wymiar sprawiedliwości.

    Od razu wiara...
    Ale fakt, wolę wierzyć, że takich biegłych jest jednak mniej, niż
    więcej. To w końcu cywile (chyba...), a nie mundurowi.

    > Tak pisali o policji, ci co nie mieli z nią doczynienia zanim za kowidu
    > i protestów nie wyszła do ludzi...

    Ja o działaniu sądów.
    To, że pis rozjebał system, któremu faktycznie daleko było do
    doskonałości, raczej nie podlega dyskusji.
    I optymistycznie zakładam, że jeśli chociaż wróci do poziomu sprzed pis,
    to i tak będzie lepiej, niż za pis.

    Pozdrawiam
    Piotr