  • Data: 2008-08-09 12:54:13
    Temat: Re: fotografie wojny == bezczeszczenie zwlok
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Za oficjalną uznaję to, co podały media. Nie było mnie tam, więc trudno mi
    > mieć własne zdanie na ten temat.

    Media też nie znają wszystkich faktów. Dlatego wszyscy czekamy na
    roztrzygnięcie w Sądzie.

    > No właśnie i trudno mieć o ten wybór pretensje do działonowego. Nie jest
    > on - w mojej ocenie - osobą powołaną do decydowania o tym.

    No to trudno mieć pretensje o to, że podjął decyzję czy też nie jest on
    osobą powołaną do decydowania?

    j.

    --
    http://www.index73.pl - Artykuł 73 Konstytucji RP:
    Każdemu zapewnia się wolność twórczości artystycznej,