    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fotki zle zaparkowanych samochodow
    Date: Tue, 4 Apr 2006 23:04:27 +0200

    Artur Golanski [###A...@w...net.pl.###] napisał:
    > Sądziłem, że 'mowa' była o nieprawidłowo zaparkowanym...

    Ale czasem trudno pod nieobecność właściciela stwierdzić, na ile on
    nieprawidłowo zaparkował, a na ile nie ze swojej winy tak, a nie
    inaczej pozostawił samochód. Samochód mógł się zepsuć, albo jakieś
    inne okoliczności mogą usprawiedliwiać jego zachowanie. Analizując
    portal "Łosie" zauważyłem, że stosunkowo niewiele zamieszczonych tam
    fotek jednoznacznie wskazuje na nieprawidłowe zaparkowanie.

    > Raczej zwróceniem (nieobecnemu kierowcy) uwagi, np. że bezprawnie
    > blokuje chodnik, który jest przeznaczony dla pieszych.

    Jeśli ma być zwróceniem uwagi, to równie dobrze może to być kartka za
    wycieraczką.

    > Skoro naklejający ma być ukarany (przez sąd), to jednak udowadniać
    > należy, choćby przedstawiając wiarygodnego świadka.

    To znaczy uważasz, że jak właściciel samochodu gościa "ujmie" na
    gorącym uczynku, to jeszcze ktoś będzie szukał świadków?

    > Oczywiście w praktyce kierowca policji wzywać nie będzie, a tym
    > bardziej dochodzić odszkodowania przed sądem za odklejenie naklejki.

    I tu byś się zdziwił. Życie zna naprawdę dziwniejsze przypadki.