  • Data: 2007-01-25 11:54:28
    Temat: Re: forum a blog
    Od: "albert" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jezlei znajda sie tam zwroty powszechnie uznawane za obelzywe czy zarzuty
    > o zachowanie ktore moze ponizyc kogos w opinii spolecznej nie poparte
    > zadnymi faktami lub poparte ALE nie robione w uzasandionym interesie
    > spolecznym to wtedy moderator dopuszczajac taka wypowiedz moze miec
    > problem.

    i tu pojawia się słowo 'interpretacja'.
    problem polega na tym, że każdy może daną wypowiedź inaczej zinterpretować.
    mi jednak chodzi o co innego. z serwisu vagla.pl wynika, że sprawy o
    wypowiedzi na forum gdzie zarzuty ma właściciel są w zależności od miasta na
    chybił trafił zasądzane raz tak rat inaczej. tymczasem nie słyszałem by
    zarzuty adminowi stawiano jak jakiś user napisze coś brzydko w blogu.
    tymczasem (przynajmniej w mojej opinii) blog to coś bardzo podobnego do
    forum. w obu przypadkach user musi się zalogować, wpisuje jakieś treści...