    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: format adresu kilku działek(?)
    Date: Thu, 12 Jun 2014 08:09:38 +0200

    Użytkownik "vicent" <v...@p...com> napisał

    > Inny przykład: Ulica Mokra i Sucha, nowy budynek wyrosł na Suchej, z
    > niej się do niego wchodzi, a jedynie boczny rząd okien wystaje do
    > Mokrej, ale budynek ma adres Mokra 1!

    Może to pozostałość po poprzednim sposobie zagospodarowania tego
    terenu a nikt nie zawracał sobie głowy aktualizacją. Albo przy ulicy
    Suchej nie było wolnych numerów i trzeba by kombinować z dodatkowymi
    literkami przy numerze.
    A u mnie firma wybudowała obiekt położony między trzema ulicami i w
    urzędzie zapytali inwestora jaki adres sobie życzy. Wybrał ulicę
    "najmniej przyległą" do obiektu, ale najkorzystniejszą dla niego pod
    względem "marketingowym". Potem jeszcze dali mu do wyboru dwa numery,
    bo taka była w tym miejscu luka w numeracji. A więc, że jak widać jak
    się chce to można. Sensowni urzędnicy też się zdarzają.