  • 1. Data: 2014-06-02 13:36:43
    Temat: format adresu kilku działek(?)
    Od: "vicent" <v...@p...com>

    Co to za format nadawania adresu budynku: Piłsudskiego 111/113/115 lub
    Łokietka 13/17 (17-tka to nie numer mieszkania!).
    Jak rozumiem, chodzi o działki, ale jeśli kupi sobie pięć działek obok
    siebie i postawię tam budynek to on będzie miał adres Ulica 2/4/6/8/10??!
    Nie może być tylko jeden numer?

  • 2. Data: 2014-06-02 13:55:35
    Temat: Re: format adresu kilku działek(?)
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 2 Jun 2014 13:36:43 +0200
    "vicent" <v...@p...com> wrote:

> [...]
    > Jak rozumiem, chodzi o działki, ale jeśli kupi sobie pięć działek obok
    > siebie i postawię tam budynek to on będzie miał adres Ulica 2/4/6/8/10??!

    Co do ostatniego miałbyś wtedy nymer Ulica 2/10 ;)

    A co do tego czy się da, pewnie się da, tylko to wymaga zmian w ogólnym planie
    zagosodarowanie i czort wie gdzie jeszcze, i po co?
    Po to tylko że kiedyś jak Ci przyjedzie do głowy sprzedać część terenu, aby zmieniać
    ponownie?

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 3. Data: 2014-06-02 14:38:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 czerwca 2014 13:36:43 UTC+2 użytkownik vicent napisał:
    > Jak rozumiem, chodzi o dzia�ki,
    Nr działki nie ma nic wspólnego z nr budynku
    > ale je�li kupi sobie pi�� dzia�ek
    > Nie mo�e by� tylko jeden numer?
    Przykład z mojego podwórka:
    Gościu miał dużą działkę przy: "ulica 10"
    Podzielił ją na kilka mniejszych działek które sprzedał.
    Na jednej z nich ja wybudowałem dom i dostałem adres: "ulica 10b"
    Inna osoba kupiła dwie z w/w dziełek/postawiła na nich dom i dostała adres: "ulica
    10m"

  • 4. Data: 2014-06-02 16:56:02
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Mon, 2 Jun 2014 13:55:35 +0200, szerszen napisał(a):

    > A co do tego czy się da, pewnie się da, tylko to wymaga zmian w ogólnym
    > planie zagosodarowanie
    Numery administracyjne ustala się w planach z.p.?
    I to w ogólnych?
    Ale sie pozmieniało.

    --
    pozdro
    poreba

  • 5. Data: 2014-06-02 21:06:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Jun 2014, szerszen wrote:

> [...]

    Dotąd 100% zgody.

    A tu już nie :)

    > Co do ostatniego miałbyś wtedy nymer Ulica 2/10 ;)
    >
    > A co do tego czy się da, pewnie się da, tylko to wymaga zmian w ogólnym planie
    zagosodarowanie

    Nienienie.
    Jak zrozumiałem, w temacie chodzi o *FORMAT*.
    I tego będę się trzymał, nawet jak autor mysli inaczej (grupowicz dostaje
    komentarz do tego co napisał, nie do tego o czym myślał ;))
    Dlaczego zapis sekwencji nie jest robiony w ogólnie przyjęty sposób:
    Piłsudskiego 111..115, ewentualnie 111..113..115, tak aby nijak nie mylił
    się z zapisem "części", do czego powszechnie używa się ukośnika?

    > i czort wie gdzie jeszcze, i po co?
    > Po to tylko że kiedyś jak Ci przyjedzie do głowy sprzedać część terenu, aby
    zmieniać ponownie?

    Ale po co zmieniać?
    Chodzi (IMO) o to, aby nie zapisywać nieczytelnie!

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2014-06-02 21:44:44
    Od: "vicent" <v...@p...com>

    ps.com...
    napisał:
    > Jak rozumiem, chodzi o dzia�ki,
    >Nr działki nie ma nic wspólnego z nr budynku

    To dlaczego często są z tym wiązane?
    Inny przykład: Ulica Mokra i Sucha, nowy budynek wyrosł na Suchej, z niej
    się do niego wchodzi, a jedynie boczny rząd okien wystaje do Mokrej, ale
    budynek ma adres Mokra 1!

> [...]
    >Na jednej z nich ja wybudowałem dom i dostałem adres: "ulica 10b"
    >Inna osoba kupiła dwie z w/w dziełek/postawiła na nich dom i dostała

    Rozsądne nadanie numerom liter alfabetu, ale skąd taki przeskok od b do m?

  • 7. Data: 2014-06-03 00:47:42
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-06-02 13:36, vicent pisze:
> [...]
    > Jak rozumiem, chodzi o działki, ale jeśli kupi sobie pięć działek obok
    > siebie i postawię tam budynek to on będzie miał adres Ulica 2/4/6/8/10??!

    Zapewne chodzi o numerację bloków i klatek schodowych. Często się to
    spotyka, że każda klatka schodowa ma odrębny numer i jest traktowana jak
    budynek. Dziwne to ale stosowane

    --
    Sonn

  • 8. Data: 2014-06-03 07:41:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 czerwca 2014 21:44:44 UTC+2 użytkownik vicent napisał:

    > To dlaczego cz�sto s� z tym wi�zane?
    A są? Prawdę mówiąc nie spotkałem się z czyms takim

  • 9. Data: 2014-06-03 08:12:59
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-06-02 21:44, vicent pisze:
> [...]
    > Inny przykład: Ulica Mokra i Sucha, nowy budynek wyrosł na Suchej, z
    > niej się do niego wchodzi, a jedynie boczny rząd okien wystaje do

    Bo istotne jest nie z której strony jest wejście, ale na jakiej działce
    został wybudowany, jeśli była to działka o takim numerze, to taki numer
    zostaje, chyba, że będą zmieniali administracyjnie numeracje z jakiś
    powodów.

    > Rozsądne nadanie numerom liter alfabetu, ale skąd taki przeskok od b do m?

    Pewnie bardzo duza działka, która została zabudowana dość gęsto. Są -
    szczególnie w częściach przemysłowych miast tak duże działki o jednym
    numerze.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 10. Data: 2014-06-03 08:16:30
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-06-03 07:41, Kris pisze:

    > A są? Prawdę mówiąc nie spotkałem się z czyms takim

    Numer hipoteczny z numerem policyjnym niekoniecznie. Ale w ramach
    czynności administracyjnych duża działka może dostać jeden numer
    policyjny, a następnie może zostać podzielona, wtedy trzeba się
    wstrzelić z numeracją. Więc może nie bezpośredni, ale pośredni ma...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl