  • Data: 2003-12-09 13:53:55
    Temat: Re: flaga? bandera w urzedzie panstwowym
    Od: "m" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [....]
    > Komendant Policji umieszcza godło, a nie flagę, a że pewnie nie było samego
    > godła to sobie powiesili godło "na fladze". No i wygląda przecież "pięknie".
    Ot
    > i cała sensacja.
    >
    > Jeszcze jakieś rewelacje?

    moze jakbys staral sie zrozumiec, to co napisalam, napisalbys cos innego. nie
    pisalam, ze to nie jest piekne, mnie sie tez to podoba, tak samo jak podoba mi
    sie flaga z godlem, ktora wisi przed jakims domkiem - i nie tylko w dni, ktore
    dopuszcza ustawa.moje pytanie brzmialo, czy jest to legalne, zgodne z
    przepisami ustawy. ale jak sie nie wie co powiedziec, to sie mowi, co sie wie.