  • Data: 2006-12-27 20:33:45
    Temat: Re: firmy windykacyjne - nowe formy dzialania
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mer napisał(a):
    > Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Najlepsze jest to,ze moj telefon domowy jest ogolnodostepny w informacji
    > TP....ale w firmach windykacyjnych jak widac inteligentnych nie
    > zatrudniaja:-))

    Dlaczego tak uważasz? IMHO to całkiem skuteczny sposób, w każdym razie
    wiele skuteczniejszy niż wydzwanianie do Ciebie bezpośrednio. Przecież
    Ty odłożysz słuchawke, poczte potraktujesz koszem i po sprawie. Sąsiad
    jesli wysłucha raz czy drugi pierdół że jesteś dłużnikiem wyrobi sobie o
    Tobie odpowiednie zdanie. Nie chciałbym mieć w razie czego wszystkich w
    okolicy przeciw sobie, lub z takim zdaniem o mnie...

    pozdrawiam,
    Przemek O.