  • Data: 2007-01-31 11:17:48
    Temat: Re: firma windykacyjna
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    grazka napisał(a):

    > Witam!
    > Mam problem z firma windykacyjna, która nachodzi mnie w pracy i w domu
    > na razie telefonicznie.
    > Ostatni pan oswiadczyl mi, ze jesli nie chce z nimi rozmawiac to oni
    > mi nasla swojego komornika. co to oznacza swojego, nigdy nie slyszalam
    > o komorniku innym niz panstwowym, prosze o informacje czy to mozliwe i
    > czy powinnam go wpuscic.

    Oczywiście, że mogą ci nasłać swojego... no komornikiem on się nazwać
    chyba nie może ale nasłać ci mogą kogo chcą. Ty oczywiście nie musisz
    tego kogoś wpuszczać do domu, nie musisz z tym kimś rozmawiać ani nic.
    Komornik w Twoim wypadku może działać na podstawie wyroku sądowego w
    związku z tym jeśli nie było jeszcze sprawy (a wezwanie poleconym
    dostaniesz zanim do niej dojdzie) to jedyne co może robić firma
    windykacyjna to z tobą rozmawiać - o ile oczywiście będziesz miała na to
    ochotę :D

    > Nie rozmawiam z firma windykacyja, tylko z wiezycielem wyjasniam
    > sparwy, ale wiezyciel jescze nie wycofal tematu z firmy windykacyjnej

    Jeśli jesteś w jakiś tam sposób wypłacalna, masz stałe dochody i
    jakikolwiek majątek i firma windykacyjna to wie to bardzo szybko puszczą
    sprawę do sądu.