  • Data: 2007-01-31 20:53:41
    Temat: Re: firma windykacyjna
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Sty, 12:57, Sowiecki Agent
    .pl> wrote:

    > a to przypadkiem nie podpada pod art 227 kk? (przysylanie goscia
    > nazywajac go komornikiem)- Ukryj cytowany tekst -

    Kwestia udowodnienia. Jeśli by przyszedł do niej koleś podając się za
    komornika to owszem. Wątpię żeby duże firmy windykacyjne podejmowały
    się wątpliwych prawnie działań ale z drugiej strony ludzie z tych firm
    potrafią przez telefon wygadywać kompletne bzdury bo raz, że mają
    słabe pojęcie o prawie, dwa, że nakręca ich sytuacja kiedy wstrętny i
    zapewne parchaty dłużnik ukrywa swoje miliony żeby ledwo wiążący
    koniec z końcem wierzyciel mógł odzyskać swoje pieniądze i wreszcie
    nakarmić żonę i dzieci a trzy, że najpewniej mają jakąś prowizję sa
    skuteczność.

    Mnie windykuje pewna firma za niestniejący dług mojej ś.p. Mamy.
    Przysyłają te karteczki coraz bardziej śmieszne w treści. Dowiedziałem
    się, że moją sprawę prowadzi dedektyw i ustala już mój majątek, że
    będą jacyś ludzie przychodzić do mnie po kasę, ze trzy wzory pozwów
    już przysłali i ogólnie jest zabawnie :D Nie dzwonię do nich bo liczę,
    że w końcu podadzą moją Mamę do sądu i będzie ciekawie wyjątkowo :D