  • Data: 2024-01-04 18:52:11
    Temat: Re: fikcyjne patrole
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 4 stycznia 2024 o 16:08:59 UTC+1 J.F napisał(a):
    > Takie tam ... służba z wyższą etyką
    >
    > https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Policjant-ujawn
    ia-fikcyjne-patrole-to-pomysl-bylych-szefow-Komendy-
    Glownej-Policji-n184994.html

    > Z Komendy Głównej wyszedł na początku roku pomysł, aby w systemie
    > tworzyć i wprowadzać fikcyjne patrole.

    Znaczy chujowe przetargi i błędne koło z wystawianiem mandatów drobnym pijaczkom?
    Tu przyznam, za czasu pisiorstwa u mnie żulernię/psychicznych spod sklepu wywiało za
    co daję plus
    kulsonom/straży miejskiej. Zwykle murek pod sklepem był albo obsrany albo zarzygany.
    Jak przestaną mandaty wystawiać i dręczyć patoli, guano pod sklepem znów wróci, nikt
    tego nie chce.
    50 metrów dalej żulernia ma lasek gdzie w spokoju może się delektować napojami (jak
    już uciułają 15 pln:)).

    Co robić? Tak źle i tak też źle:)

    > cała formacja zmaga się z niedofinansowaniem i brakami kadrowymi.

    2-3 lata temu Błaszczak sporo im sypnął. Powrót do 15 letniej służby jest kiepskim
    rozwiązaniem.