  • Data: 2024-01-05 11:02:06
    Temat: Re: fikcyjne patrole
    Od: "Henryk Hajdan (N)" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.01.2024 o 16:08, J.F pisze:
    > Takie tam ... służba z wyższą etyką
    >
    > https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Policjant-ujawn
    ia-fikcyjne-patrole-to-pomysl-bylych-szefow-Komendy-
    Glownej-Policji-n184994.html

    > "Otóż SWD jest systemem, w którym wpisywane są zdarzenia. Dostęp do
    > niego ma WCPR (osoby odbierające numer 112) oraz policja. WCPR wpisuje
    > zdarzenia, a policja na nie reaguje.

    A Straż Miejska? na fb "Święte krowy warszawskie" widziałem foto
    wezwania za wycieraczką i był numer SWD.

    Czy jeśli widzę krowę świętą, co zaparkowała furgon na chodniku, że
    ludzie nie mogą przejść, zadzwonię 986, zadzwonię 112 to jedni widzą
    jedno i drugie zgłoszenie?