    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: faszyzm na aukcji
    Date: Sun, 16 Jan 2005 23:36:11 +0100

    Tom(ek) wrote:

    > _Podobno_ konstytucja zakazuje propagowania nacjonalizmów. A jak inaczej to

    Konstytucja Podobno? Nie znam takiego kraju... ;-P

    > odczytać niż propagowanie, czy też rozopwszechnianie takich treści?

    A jak Discovery puszcza przemówienie telewizyjne Hitlera, to też
    'propaguje' faszyzm?

    [ciach]

    > pod tytułem żołnierze SS jest prezentowane przez "artystę" szerokiemu gronu
    > i jeszcze inną jest, kiedy następca tronu jednego z zaprzyjaźnionych krajów
    > [ ;) ] idzie na bal ubrany za oficera Africa Corps...

    ...co zostało rozdmuchane przez brytyjski odpowiednik 'superekspresu'.

    Dla mnie jest to równie 'naganne', jak np. przebieranie się za diabła
    uczestników 'szopki' bożonarodzeniowej (zdaje się standardowy 'zestaw'
    to jeden anioł, jeden diabeł, jeden 'turoń' i coś jeszcze).

    Zresztą żołnierze Africa Corps nie nosili opasek ze swastykami - tylko
    gestapo i bojówki NSDAP (ktoś kompletnie pomieszał detale).

    Ech, przypomina mi się Fahrenheit 451...