eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofalszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia › Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    Date: Fri, 15 Jul 2005 12:43:12 +0200

    Przemek R... napisał(a):
    > czy zadaniem policji jest wybrowadzenie przechodniow nie informujac ich
    > czemu to robia, czy zadaniem
    > policji jest wyslanie jednego z pracownikow by stanal po srodku placu i
    > krzyknal
    > "Uwaga , w tunelu jest bomba, ewakuacja! " ?
    To pierwsze. Ale - czytalem reakcje tych ewakuowanych ludzi... skoro
    trafil sie gosc ktory mowil "ja nie wyjde, pokazcie mi ta bombe to ja
    sam rozbroje" to zakladam ze wiele osob nie bardzo chcialoby zareagowac
    na polecenie ewakuacji - dopytywaliby sie o co chodzi. Ci z chora
    wyobraznia albo jacys dowcipnisie zaraz by pewnie zaczeli krzyczec ze
    waglik, terrorysci itp... w przypadku ewakuacji takiej chmary ludzi
    zadne wyszkolenie nie pomoze - ryzyko paniki zawse jest i to raczej duze

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl