  • Data: 2009-01-08 08:35:42
    Temat: Re: faktura poczta, czy w siedzibie - co mowi polskie prawo?
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08-01-2009 o 02:12:27 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > I trzeba bardzo uważać na "syndrom trawniczka", bo z żadnego przepisu
    > nie wynika iż taki nakaz znajdzie się w ustawie o VAT - może być
    > zapisany w PoRD, konkordacie, ustawie o ochronie roślin i mnóstwie
    > innych równie absurdalnych miejsc ;)

    Kiedyś się zastanawiałem jak takie coś naprawić.
    I wyszło mi że trzebaby zrobić coś na wzór US Code,
    ale ze ścisłością bliższą PKD.
    Czyli ustalić hierarchię - i przy uchwalaniu
    prawa przpeisy wpadają tam, gdzie im najbliżej
    wg jakiegoś kreyterium (przy czym może być kilka hierarhii
    funkcjonalnych, w zależności od potrzeb)
    Wtedy użytkownik prawa by szedł w dół hierarchii
    i zawsze docierał do aktualnego stanu przepisów.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek