  • Data: 2009-01-08 01:12:27
    Temat: Re: faktura poczta, czy w siedzibie - co mowi polskie prawo?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Jan 2009, Tomek wrote:

    > ZTCW przepisy tego nie precyzują - a przynajmniej nigdy nie widziałem
    > przepisu który by nakazywał wysłać rachunek/fakturę pocztą.

    Jako że regularnie mieszam się do takich wątków, co wskażę że
    owszem takie przepisy *istnieją*.
    Dotyczą jednak tylko bardzo konretnych usług.
    I trzeba bardzo uważać na "syndrom trawniczka", bo z żadnego przepisu
    nie wynika iż taki nakaz znajdzie się w ustawie o VAT - może być
    zapisany w PoRD, konkordacie, ustawie o ochronie roślin i mnóstwie
    innych równie absurdalnych miejsc ;)

    A konkretnie - jest taki zapis z prawie telekomunikacyjnym, kiedyś
    cytowałem: dostawca musi "wysłać rozliczenie wraz z fakturą"
    czy jakoś tak.

    pzdr, Gotfryd