eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofaktura poczta, czy w siedzibie - co mowi polskie prawo? › Re: faktura poczta, czy w siedzibie - co mowi polskie prawo?
  • Data: 2009-01-07 13:29:49
    Temat: Re: faktura poczta, czy w siedzibie - co mowi polskie prawo?
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 07-01-2009 o 14:24:53 Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > Dnia Wed, 07 Jan 2009 14:15:42 +0100, Tomek napisał(a):
    >
    >> Ale gdyby
    >> nawet był w Polsce taki przepis, to przecież Ciebie on nie obowiązuje.
    >> Myślisz że jak kupuję coś z USA, to oni mi wystawiają rachunek z
    >> podpisem?
    >
    > Ale to tylko w zakresie prawa cywilnego (art. 27 par. 1 pkt 2 p.p.m.)
    > Jeśli chodzi o podatki to jest chyba inaczej.
    >
    > Myślisz, że jak wykona Ci usługę partner z Londynu, to nie musi przysłać
    > Tobie faktury?
    >

    Nie wiem, nie znam przepisów w UK.
    W polskich przepisach podatkowych nie widziałem nigdy obowiązku
    wysyłania faktur i rachunków.
    Natomiast łatwo to wyegzekwować - wystarczy się umówić że zapłata
    następuje na podstawie prawidłowo wystawionego i dostarczonego rachunku.


    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1