    From: PJ <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
    Date: Tue, 5 Jun 2012 02:55:20 -0700 (PDT)

    //Generalnie Twoja siostra nie jest bez winy, pewnie to rozumiesz.

    o jakiej winie myslisz ? bo jesli podejrzenia nie byly bezpodstawne
    (konsumpcja zostala udokumentowana) a Romeo nr1 np odmowil poddaniu
    sie testowi DNA to mysle ze Sad moze tylko pogrozic paluchem ...

    //Będzie musiała się liczyć z koniecznością zapłaty odszkodowania temu
    pierwszemu mężczyźnie.

    powtarzam: decyzja zostala podjeta po konsultacji z fachowcem wiec
    miejmy nadzieje nie bezpodstawnie, wyjdzie w praniu

    //Jeśli jesteście pewni, że ojcem jest ten człowiek, który jak ostatni
    tchórz i kanalnia uciekł do Kanady, a jego brat zna miejsce pobytu, to
    jedyne co wam pozostaje, to zatrudnienie prywatnego detektywa, który
    nielegalnie (np. przez podsłuch lub prowokację) zdobędzie dane
    adresowe ojca w Kanadzie.

    "Problem jest taki, że on dawno temu wyjechał do Kanady i nie ma z nim
    żadnego kontaktu" ja rozumiem to tak ze koles przebywa na stale w
    Kanadzie i wpadl na chwile do PL np odwiedzic brata, nie wiem skad
    wniosek ze Romeo 2 "uciekł " byl przeciez poza podejrzeniami
    skierowanymi na Romeo 1...

    //Mężczyźni uciekający zagranicę po wpadce są żałośni.

    true niemniej w tym konkretnym przypadku ani Romeo 1 (test DNA) ani
    Romeo 2 (nigdzie nie uciekal) po prostu nie pasuja do tego
    stwierdzenia

    PS ja bym sprobowal wariantu budzetowego, masz imie, nazwisko, wiek,
    moze nawet date urodzenia, imiona rodzicow wiec moze jakis student
    informatyki wytropi goscia w internecie a jak nie da rady wtedy
    Rutkowski :-)

    P.