  • Data: 2002-08-18 21:33:23
    Temat: Re: expert sam o sobie
    Od: t...@w...pdi.net szukaj wiadomości tego autora

    In pl.soc.prawo Krzysztof <k...@a...mail.ru> wrote:

    > Nie piszę. I nie przypisuj mi nie moich wypowiedzi.

    Nie przypisalem ci nie twojej wypowiedzi. Napisalem: "I nie pisz, ze nie bo
    wtedy WOGOLE mogloby nie byc podzialu tematycznego". To nie musi oznaczac,
    ze sugeruje jakobys cos takiego napisal. Jesli nie byles pewien moich
    intencji wystarczylo zapytac.

    > I co - masz o to moderowanie pretensje do Experta???
    > Trochę dziecinne ...

    Dlaczego "manie" pretensji do trolla o moderowanie polipa mialoby byc
    dziecinne? Czy mam do niego te pretensje? Szczerze mowiac z calej historii
    mialem ubaw i slowo pretensje jest tu nie na miejscu chyba. No ale ty wiesz
    lepiej, nie?

    > A gwoli ścisłości - wspomniana przez Ciebie grupa nie dorobiła się
    > moderowania z powodu odporności trolla na prośby grupowiczów, a z powodu
    > braku odporności _pozostałych grupowiczów_ na działalność trolla. Gdyby
    > nikomu to nie przeszkadzało, nie byłaby moderowana.

    Alez to wlasnie przeszkadza. Jezeli troll rozpowszechnia bzdury to ludzie je
    prostuja. To BARDZO DOBRZE. Niedobrze, ze czesc osob ma ubaw i prowokuje
    trolla do produkowania kolejnych postow bo to nic nie wnosi nowego.

    > Moim zdaniem pełni rolę kozła ofiarnego. Nie opieram się na
    > wyobrażeniach, znam wypowiedzi Jacka z kilku grup i mi wystarczy.
    > Nie wiem, co jest dziwnego w terminie "kozioł ofiarny", a zwłaszcza, co
    > tak bardzo może w nim dziwić na pl.sci.psychologia?

    Dobra, przyjmuje, ze znajac calkosztalt tworczosci owego osobnika uwazasz,
    ze pelni role kozla ofiarnego. Dziwi mnie to ale to nic niezwyklego :-)

    Co do pl.sci.psychologia nie zwrocilem uwagi, ze to biega takze do was.
    Wspolczuje :-)

    > ???
    > Nikt im nie każe w ten szkodliwy kit wierzyć.

    Ale sa ludzie ktorzy wola jednak nie ryzykowac, ze ktos jednak uwierzy. Chca
    miec pewnosc. Tacy internetowi samarytanie :-)

    > Na jakiej podstawie rozpoznajesz u niego chorobę?
    > Badałeś go?

    Masz racje. Moglem sobie ta szpile darowac. Ale to ty pisales (przeciez w
    kontekscie tej dyskusji a nie gdzies tam):

    "szczerze mowiac nie lubie sie bawic czyims kosztem i z czyichs problemow."

    No co ty wiesz o problemach trolla? ;-)

    > Masz dowody na to co piszesz? Czy wierzysz każdemu we wszystko co
    > napisze na grupie? Jakoś tak mi się dobrze wiąże z fragmentem o
    > "wciskaniu kitu"...

    No widzisz. Jestem jedna z tych osob ktora przed "madrosciami" trolla ratuja
    ci ktorzy jego rewelacje prostuja. Ciesze sie z ich obecnosci.

    > Przy czym nie twierdzę, że tak nie było.

    Moglo byc lub moglo nie byc. W usenecie jestes skazany w wiekszosci wypadkow
    na tresci podane przez innych. Wyrabiasz sobie tez do pewnych osob cos w
    rodzaju zaufania na podstawie ich poprzednich listow. Pytanie czy piszac, ze
    ow "grozniejszy troll" pozbawil kogos pracy rozpowszechniam jakas bzdure
    jest otwarte. Znajac jednak wyczyny owego "grozniejszego trolla" to wierze w
    to bez zastrzezen. Juz prywatnie - no bo znowu jego wyczyny znam z jego
    wlasnych slow i slow innych :-)

    > Pozdrawiam,
    > Krzysztof

    Z powazaniem