  • Data: 2008-01-22 11:53:33
    Temat: Re: eutanazja
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawcio napisał(a):

> [...]

    No i mamy następne niejednoznaczne terminy do wyjaśnienia: "chora
    osoba", "swiadoma na umysle", "wyrazne zyczenie". Wlasnie na tym to sie
    wszystko rozmydla i prowadzi do konfliktow. Dlatego ja jestem za
    legalizacją SAL (czyli prawa do samobojstwa w asyscie lekarza) a nie za
    czyms co jest nazywane "eutanazja" czymkolwiek to jest.

    j.