    From: "GP" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: emerytury, ja pier....
    Date: Thu, 24 May 2007 12:27:17 +0200

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości
    news:f319os$84o$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Twoim zdaniem teraz jest w porządku, tak?

    Chyba się nie rozumiemy.Teraz to mamy tak, że PRL się skończył, a pracujący
    miast i wsi (a może tylko miast) mają puste konta emerytalne. No, a na
    emeryturę przechodzą kolejne roczniki, których składki poszły na
    socjalistyczne budowy. Więc oczywiście nie jest w porządku.
    Po pierwsze dlatego, że oni zapracowali sobie bez łaski na emerytury, ale
    państwo to przefartaczyło.
    Po drugie - bo my teraz płacimy na ich emerytury zamiast odkładać na swoje.
    Po trzecie - nie wiadomo czy będzie komu opłacać emerytury nasze (emigracja,
    demografia).