  • 1. Data: 2007-05-23 10:16:34
    Temat: emerytury, ja pier....
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Przeczytjacie sobie i pozbądźcie się złudzeń....

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Emerytury-nie-dla-bo
    gatych-1561927.html

    --
    Jackare

  • 2. Data: 2007-05-23 10:50:45
    Temat: Re: emerytury, ja pier....
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Żałosne. Wracamy do socjalizmu. I dziwią się, że ludzie wolą zakładać własne
    DG, ZUS-owi płacić minimum, a resztę odkładać na emeryturę gdzie indziej
    (lub przepić). Składasz, składasz, a na końcu okaże się, że Cię państwo
    wydymało i nawet nie możesz sobie dorobić.

    --
    Lukasz

  • 3. Data: 2007-05-23 11:06:02
    Od: stern <s...@0...pl>

    Lukasz napisał(a):
> [...]
    > (lub przepić). Składasz, składasz, a na końcu okaże się, że Cię państwo
    > wydymało i nawet nie możesz sobie dorobić.

    a ktoś jeszcze miał złudzenia co do charakteru obecnego państwa
    polskiego? :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 4. Data: 2007-05-23 11:21:08
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > a ktoś jeszcze miał złudzenia co do charakteru obecnego państwa polskiego?
    > :)

    Z obowiązkową składką minimalną (niekoniecznie do ZUS-u) zgadzam się i nie
    będę dyskutował. Ale nie zgadzam się z tym, że ktoś przepieprzy MOJE WŁASNE
    odłożone pieniądze, oddaje mi je mówiąc, że to "łaska państwa" i w dodatku
    nie wolno mi nic dorobić. Ja pier... taki interes. Kończę czterdziestkę i
    idę na rentę.

    --
    Lukasz

  • 5. Data: 2007-05-23 11:33:07
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości

    > a ktoś jeszcze miał złudzenia co do charakteru obecnego państwa polskiego?
    > :)

    Ooo, bo tamto państwo polskie (czyt. PRL) to tak się troszczyło o emerytów,
    że gdy przyszedł rok 1989 to się okazało, że szuflada ZUS-u jest pusta i
    tamtejszych emerytów mamy zupełnie na naszym garnuszku. Tego ci nikt jeszcze
    nie mówił?

  • 6. Data: 2007-05-23 11:45:26
    Od: Zbyszek <n...@o...pl>

    Jackare wrote:

    > Przeczytjacie sobie i pozbądźcie się złudzeń....
    >
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Emerytury-nie-dla-bo
    gatych-1561927.html

    Ja nigdy nie miałem złudzeń. państwo to złodziej, a bandytom nie powierza
    się swojej przyszłości bo kierują się oni tylko pobudkami egoistycznymi.

    Ja mam 26 lat i już wiem, że należy samemu zabezpieczać swoją przyszłość bo
    na tym świecie to darmowy jest tylko Linux.

    Zbyszek

  • 7. Data: 2007-05-23 11:49:00
    Od: stern <s...@0...pl>

    GP napisał(a):

> [...]
    > tamtejszych emerytów mamy zupełnie na naszym garnuszku. Tego ci nikt jeszcze

    Twoim zdaniem teraz jest w porządku, tak?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 8. Data: 2007-05-23 14:25:39
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Twoim zdaniem teraz jest w porządku, tak?

    Teraz to przynajmniej wolno o tym pisać/mówić.
    A i poziom życia znacząco wzrósł.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 9. Data: 2007-05-23 14:53:29
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A i poziom życia znacząco wzrósł.

    Czyj?. Emerytów?
    --
    Maluch

  • 10. Data: 2007-05-23 18:29:56
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 23 May 2007 13:49:00 +0200, stern napisał(a):

    > Twoim zdaniem teraz jest w porządku, tak?

    Moim zdaniem nie w porządku jest że PRL przepieprzył tamte składki, ale w
    porządku jest że mamy tych ludzi na garnuszku. Przecież ktoś musi ....

    p. m.