eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoemail imienny firmowy po zakończeniu umowy o pracę › Re: email imienny firmowy po zakończeniu umowy o pracę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: andromeda <j...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: email imienny firmowy po zakończeniu umowy o pracę
    Date: Thu, 10 Nov 2011 01:12:28 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 46
    Message-ID: <j9f8ds$23b$1@node2.news.atman.pl>
    References: <j9em0r$dv1$1@node2.news.atman.pl>
    <4ebb0723$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
    <j9f65q$dv$1@node2.news.atman.pl>
    <4ebb1ebb$0$8451$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-79-250-164.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1320887548 2155 89.79.250.164 (10 Nov 2011 01:12:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Nov 2011 01:12:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Pan/0.135 (Tomorrow I'll Wake Up and Scald Myself with Tea; GIT 30dc37b
    master)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:691159
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 10 Nov 2011 00:45:47 +0000, to napisał(a):

    > begin andromeda
    >
    >> w którym autor artykułu podsumowuje: "W przypadku rozwiązania umowy o
    >> pracę to uprawnienie pracodawcy zanika. A tym samym brak podstaw do
    >> posługiwania się imiennym mailem pracownika założonym na firmę."
    >> -musiałbym tutaj zacytować cały artykuł w którym autor pisze o
    >> uprawnieniu do przetwarzania danych.
    >
    > Po pierwsze to jest tylko czyjaś opinia, po drugie nikt się nim nie
    > posługuje. W najgorszym razie jest ustawiony jedynie alias, który
    > kieruje pocztę na jakieś ogólne konto. Trudno nazwać takie działanie
    > "posługiwaniem się kontem". W najlepszym i najbardziej prawdopodobnym
    > poczta ze wszystkich adresów w domenie, do których nie są przypisane
    > konta jest kierowana na jakieś ogólne konto. Jest to typowa konfiguracja
    > i w pełni uzasadniona, bo klienci często mylą się w adresie wysyłając
    > maila i bezsensem jest, żeby takie listy trafiały w próżnię. Sugerujesz,
    > że pracodawca nie może sobie ustawić wildcarda we własnej domenie? Z
    > jakiego niby powodu?
    >
    > Podstawowym błędem pracodawcy jest to, że w ogóle na ten temat z Tobą
    > dyskutuje. Powinien odpisać jednym zdaniem: "konto zostało usunięte
    > jednak cała korespondencja kierowana na adresy w naszej domenie
    > nieprzypisane do konkretnych kont trafia na konto ogólne" i tyle.

    Chyba przekonałeś mnie że nie mam racji. Faktycznie wysyłając pocztę z
    innego (mojego) serwera na imienno-firmowy mail mam informację o
    przekierowaniu. Zasady te jednak nie zawsze były stosowane -w jednym
    przypadku zabroniono mi likwidację konta na serwerze i zastąpieniu
    aliasem. Posługiwano się nim przez kilka lat pomimo że ta Osoba już dawno
    nie pracowała.

    Pozdrawiam






    --
    _________________________
    Pozdrawiam
    i zapraszam na moja strone:
    http://a-bog.info.tm

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1