  • Data: 2005-08-02 06:50:15
    Temat: Re: eksmisja malzonka , a rozwod
    Od: "gee" <g...@w...amozenie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak jej nie ma w lokalu, to kogo ma sad eksmitowac?
    >
    > pozdrawiam
    > wkamil

    Nie jestem prawnikiem i mam klopoty z wiekszosci urzedowych terminow.
    Chodzi mi o to jak ta Pania wymeldowac.
    Wydawalo mi sie wczesniej ze wymeldowanie osoby 3- ciej to to samo co jej
    eksmisja, ale chyba bylem w bledzie....
    Jej tesciowie( wlasciciele mieszkania w ktorym jest zameldowana) boja sie
    np. wizyt komornikow zwiazanych z jej dlugami itp.
    Wiem ze istnieje tzw obowiazek meldunkowy, ktorego ona od 2 lat nie
    dokonala.
    Tak wiec poprawiam/ precyzuje pytanie- jak mozna nieobecna malzonke
    wymeldowac- czy robi sie to w urzedzie miejskim czy mozna to polaczyc ze
    sprawa rozwodowa?
    Wyczytalem, ze o eksmisje mozna wniesc w pozwie rozowodowym.
    Ale jesli eksmisja i wymeldowanie to dwa rozne pojecia to wtedy wymeldowac
    mozna tylko przez urzad miejski/gminny? Czy mam racje?

    pzdr
    Gee