  • Data: 2015-11-06 13:28:34
    Temat: Re: ebooki
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-06 o 12:07, Liwiusz pisze:

    > A skąd wiesz, przecież można umieścić jakiś niewielki znak graficzny
    > identyfikujący.
    >
    > Ba, nawet słyszałem, że w aktach prawnych, które są przez kogoś ładnie
    > opracowywane w internecie, umieszcza się jakieś specyficzne błędy w
    > tekście, aby potem znaleźć, kto na innej stronie treść danego aktu
    > prawnego po prostu skopiował od kogoś, kto temu czas poświęcił (i na
    > przykład zebrał tekst jednolity jakiejś ustawy, czy ujął tekst w jakiejś
    > ładnie zredagowanej formie :)

    To inny przypadek. Ty masz osobę odpowiedzialną za publikację
    powielonego tekstu na jakiejś stronie www. A przedmówca chce
    wyciągać konsekwencje od osoby która kupiła materiał a potem
    np. dała go sobie ukraść a złodziej go powielił.
    To tak jakby policja i inni zbieracze haraczu drogowego zamiast
    wysłać pismo z propozycją mandatu do aktualnego właściciela
    pojazdu wysłali je do osoby która go kiedyś zakupiła od dilera.