  • Data: 2015-11-06 12:07:38
    Temat: Re: ebooki
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-06 o 12:03, n...@t...net.pl pisze:

    > Ale autor wątku pisał nie tylko o danych osobowych tylko
    > właśnie o niemożliwości zabezpieczenia ebuka myśląc, że wystarczą
    > mu dane osobowe kupującego.
    > Nie, printscreen nie skopiuje utajnionych znaków bo są niewidoczne

    A skąd wiesz, przecież można umieścić jakiś niewielki znak graficzny
    identyfikujący.

    Ba, nawet słyszałem, że w aktach prawnych, które są przez kogoś ładnie
    opracowywane w internecie, umieszcza się jakieś specyficzne błędy w
    tekście, aby potem znaleźć, kto na innej stronie treść danego aktu
    prawnego po prostu skopiował od kogoś, kto temu czas poświęcił (i na
    przykład zebrał tekst jednolity jakiejś ustawy, czy ujął tekst w jakiejś
    ładnie zredagowanej formie :)

    --
    Liwiusz