  • Data: 2012-03-26 12:14:58
    Temat: Re: e-sąd jest do d*
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 13 Mar 2012 07:32:26 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Ostatnio coś im się pieprzy,

    To "ostatnio" trwa chyba już ponad rok ;)
    Pod koniec października ubiegłego roku, złożony, opłacony, prawidłowy pozew
    o wydanie NZ, wreszcie w połowie lutego wydano NZ, czyli po 3,5 miesiącu od
    złożenia :))))
    Ale ten status trwa do nadal... :)
    Wiecie ktoś, może Ty Liwiusz, ile trwa zmiana statusu do uprawomocnienia
    się wydanego NZ, przy założeniu że dłużnik nie złożył sprzeciwu?
    A jak złożył sprzeciw - to ile może trwać "zmiana statusu" tego NZ?

    > Może już zatracili umiejętność czytania?

    Poniżej polemizowaliście o terminach naliczania odsetek.
    Moim zdaniem, jest to łopatologicznie opisane w przykładach na ich stronie.
    W każdym razie, ja tak złożyłem pozew i NZ został wydany.
    Naprawdę, odsetki to banalnie prosta sprawa.