    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: e-sad działa?
    Date: Fri, 08 Jan 2010 19:51:10 +0100

    Paul napisał(a) :

    > Hmm, mi po kliknięciu Wyślij napisało, że konto zostanie aktywowane w
    > ciągu dwóch dni.
    >
    > Sprawdź czy masz włączoną akceptację cookies.
    > Spróbuj też może z innej przeglądarki.

    Próbowałem z 3. Dopiero na drugim kompie z wyłączonymi wszelkimi
    zabezpieczeniami przeszło i pojawił się żółty monicik, że złożono
    wniosek.

    > Od strony technicznej to ta strona jest 10 lat za murzynami.

    Chyba za tymi z buszu. Bo za resztą to ze 30 lat.

    > https://www.e-sad.gov.pl/Subpage.aspx?page_id=18 - kliknij Polityka
    > Certyfikacji - musisz zapisać plik na dysku, dodać rozszerzenie pdf i
    > dopiero możesz to otworzyć.

    Już to przerabiałem :-D

    > ktoś powinien za tą stronę zawisnąć na jajach, ale to jest Polska,
    > pewnie jakiś znajomy królika dostał grubą kasę za zrobienie tego gówna.

    Czyżby Prokom robił oprogramowanie? :-D
    Działa tak doskonale jak słynne programy w ZUSie przez całe lata.
    Ja tam swoje strony robię bardzo prymitywne. Myślę, że za 10% tej
    kasy zrobiłbym im z 10 razy lepsze niż mają.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E