  • Data: 2010-01-08 22:39:02
    Temat: Re: e-sad działa?
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyżby Prokom robił oprogramowanie? :-D
    > Działa tak doskonale jak słynne programy w ZUSie przez całe lata.
    > Ja tam swoje strony robię bardzo prymitywne. Myślę, że za 10% tej
    > kasy zrobiłbym im z 10 razy lepsze niż mają.

    He he dokładnie o Prokomie też pomyślałem zanim zobaczyłem twój post.

    I zrobiło mi się nawet przykro bo to, że ogromną kasę od nas wyłudzili to
    jedno -
    choć nikt afery łapówkarskiej chyba nie udowodnił - a za to dali takiego
    gniota,
    że używać trudno a urzędnicy nie wiedzą co począć, bo jak zezłomować coś co
    jest nowe, kosztowało fortunę i nie działa? a jeszcze trudniej im to zrobić
    tak aby nikt
    za to nie poszedł siedzieć - bo to by było jawne przyznanie się do błędu.