  • Data: 2010-01-08 17:52:35
    Temat: Re: e-sad działa?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paul napisał(a) :

    > z zarejestrowaniem się nie ma problemu, ale nie licz na zbyt szybką
    > aktywację konta. Przypuszczam, że jeszcze nikomu nie aktywowali, bo ja
    > założyłem już 3-go przed północą i na razie cisza.

    Łoooooo, a jak wyglądał proces założenia? U mnie po wpisaniu
    wszystkiego i kliknięciu "Wyślij" nic się nie dzieje. Tylko znika
    hasło i pojawia się nowy kod do wpisania. Żadnego komunikatu. Po
    naciśnięciu "Drukuj" otrzymuję pdf-a ze swoimi danymi.

    Szumne deklaracje coś głosiły, że w pierwszej dekadzie stycznia
    będzie już można składać pozwy. To jeszcze zostały 2 dni :-D
    "Chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zwykle."

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E