  • Data: 2021-04-25 15:59:44
    Temat: Re: e-recepty i PESEL
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ok, prostuj.
    >
    > Chodzilo nam chyba jednak o to, ile tych recept by sie wyswietlilo
    > po podaniu samego kodu.

    To ci mowiłem od samego poczatku ze nic sie nie wyswietla.

    > Choc jakos watpie, zeby sie cokolwiek pokazalo ... i moze to by
    > nalezalo najpierw sprostowac.

    No przeciez od samego poczatku bylo to jasne.
    To ty brnałes w wersje ze sie pokazuje i ze mogłoby sie pokazywac bo
    nie ma tego duzo.
    Ja ci pisałem dlaczego nie moga sie pokazywać i ze nawet jakby sie
    pokazywały to byłoby tego za duzo zeby to przegladac.

    > A normalne jest, ze w aptece czegos nie ma i wykupuje reszte
    > recepty w innej.
    > No ale to calymi pozycjami.

    IMO skoro juz sie buduje taki system to powinna być mozliwośc
    wykupienia dokładnie tego co chcesz w dokładnie tej aptece co chcesz,
    chocby to było 12 opakowac tego samego leku w 12 roznych aptekach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"