  • Data: 2021-04-24 18:54:33
    Temat: Re: e-recepty i PESEL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6083df67$0$508$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 23.04.2021 o 09:22, J.F. pisze:

    >Cóż. W danych nie ma.
    [...]
    >JA akurat badałem lata 2010~2016. Tam w ogóle tych elektronicznych
    >nie
    >było.

    aaa, to mnie z kolei dziwi, ze NFZ mialo takie dane.

    Choc moze nie - potrzebowal dane recept z aptek, aby dofinansowania
    rozliczyc, no i chyba mial dane z przychodni.
    Akurat chyba wprowadzono komputerowe recepty,
    ale ze chcialo im sie godzine sprzedazy rejestrowac, a godziny
    wystawienia nie ?

    J.